فشار خون فشار خون .

فشار خون

خوراكي هاي گياهي براي كاهش فشار خون

خوراكي هاي گياهي براي كاهش فشار خون

براي كاهش سريع فشار خون بالا توصيه مي شود در برنامه غذايي خود از متعادل كننده هاي فشار ون استفاده كنيد تا اينكه به سراغ داروهاي پرعارضه برويد.ليستي از توصيه هاي خوشمزه و نسخه هاي گياهي طب سنتي را براي كاهش فشار خون در ادامه مطلب خواهيد شناخت.كاهش فشار خون
نسخه ها و داروهاي گياهي براي كاهش فشار خون بالا

گياه پنجه گربه اي (اونكاريا) : از گياهاني است كه در طب سنتي چيني براي درمان بيماري فشارخون و بيماري هاي عصبي استفاده مي شود. اين گياه با تأثير بر ورودي هاي كلسيم در سلول ها به پايين آمدن فشارخون كمك مي كند. اين گياه به صورت مكمل وجود دارد.

 زالزالك : يك درمان گياهي مؤثر براي كاهش فشار خون است كه هزاران سال در طب سنتي چين بكار برده شده است. جوشانده ي زالزالك تمام خواص مفيد براي سلامت قلب و عروق، كاهش فشار خون، پيشگيري از لخته شدن خون در رگ ها و افزايش جريان خون را داراست. و مكمل هاي آن به صورت قرص، شربت و چاي در بازار موجود است.

تخم كرفس : براي طعم دار كردن سوپ و غذاهاي ديگر استفاده مي شود. در طب چيني از تخم كرفس براي كاهش فشار خون استفاده مي شود، و البته مطالعات نيز اين موضوع را تاييد مي كند. علاوه بر اين مي توانيد از آب كرفس نيز براي پايين آوردن فشارخون استفاده كنيد. بطوركلي كرفس ادرارآور است و به همين دليل در پايين آوردن فشارخون موثر مي باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۳۸:۰۳ توسط:رويا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :